Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019

Η επανάσταση ξεκινάει εδώ και τώρα

Δεν υπάρχει πραγματικά καμιά ανάγκη να βγεις στους δρόμους, καμιά ανάγκη να φωνάξεις, καμιά ανάγκη να τσακωθείς με κάποιον... Γιατί η αλλαγή μπορεί να επέλθει με μια πολυ μικρή και ουσιαστική κίνηση.
Μια απλή κίνηση μπορεί να προκαλέσει ένα τεράστιο φαινόμενο ντόμινο που θα συνεπάρει όλο τον κόσμο.

Όλα μπορούν να ξεκινήσουν ακόμα και με την απλή απόφαση σου να βάλεις το αποσμητικό σου πρώτα κάτω από την αριστερή μασχάλη και μετά κάτω από την δεξιά. Με μια απλή απόφαση να μην γελάσεις με ένα συνηθισμένο αστείο ή και να μην απαντήσεις σε ένα χαζό σχόλιο.
Η αλλαγή δεν χρειάζεται ούτε φανφάρες ούτε φωνές, η αλλαγή πιστέψτε με δεν χρειάζεται να οργανώσεις κοινωνικά σύνολα και αγώνες για το κοινό καλό. Η αλλαγή χρειάζεται μόνο εσένα... Άμα εσύ ξεσηκωθείς, ξεβολευτείς και αλλάξεις, τότε και μόνο τότε επέρχεται η αλλαγή.

Δοκίμασε για αρχή να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτά που έκανες συνήθως... Σήκω μια μέρα νωρίτερα για να δεις την ανατολή του ήλιου. Σήκω μια μέρα από την δεξιά πλευρά του κρεβατιού σου παρά από την αριστερή. Βουρτσισε τα δόντια σου κρατώντας το βουρτσάκι με το αδύνατο σου χέρι. Κάπως έτσι θα ξεκινήσει και μια ουσιαστική αλλαγή ή έστω κάπως έτσι η θα προετοιμαστείς για την ουσιαστική αλλαγή.

Γιατί είναι λίγο αφελές να πιστέυεις ότι μπορεί μια κοινωνία να αλλάξει αν εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να αλλάξεις μικρά πράγματα στην καθημερινότητα σου.

“Ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."  Ν. Καζαντζάκης 


Δεν υπάρχουν σχόλια: